1. Termékgarancia:
Az általunk értékesített műszaki termékek és gépek gyári márkalógóval ellátott, széria szám alapján a gyártók által is visszakövethető eredeti professzionális ipari termékek, CE certifikációval, kifejezetten az Európai Unió és Európa területén történő használatra.
Amennyiben a termékre a gyártó biztosít termékgaranciát, abban az esetben a gyártói irányelveknek megfelelően történik az ügyintézés. Minden más esetben a garanciát, a díjmentes bevizsgálást és javítást a Montion Kft. biztosítja a vevő részére.
1 év garancia érvényesíthető minden műszaki termékre és gépre. Ezek alól kivételt képeznek az automata szalag és címkeadagolók, melyek esetén 6 hónap garancia érvényesíthető, valamint a Kilews és ASA szénkefementes csavarozógépek motor alkatrészére 2 év garanciát vállalunk. A garancia érvényesíthetőségi ideje a számla kiállításától és a termék kiszállításától kerül számításra. A vásárlást és kiszállítást követően az eszközök ellenőrzése, kipróbálása és a megfelelő működés tesztelése minden esetben a vevő felelőssége. A garanciális idő lejártát követően díjmentes hibamegállapítást, bevizsgálást és javítást nem vállalunk.
A garancia abban az esetben érvényesíthető, amennyiben a bevizsgálás során megállapítást nyer, hogy az eszköz nem lett túlterhelve, csavarozógépek esetén a túlterhelésből fakadó áramfelvétel többlet nem tette tönkre a tápellátást szolgáló egységet és annak belső alkatrészeit, valamint a terméken külső erős sérülés és törés nem keletkezett. (A feltételekre nem vonatkoznak az ipari igénybevételből származó külső burkolati kopások és a normál elhasználódás).
A felhasználásra legalkalmasabb termék kiválasztásában a részünkre rendelkezésre bocsátott adatok alapján minden esetben segítséget nyújtunk, ezzel a túlterhelődés és nem megfelelőség megelőzhető, valamint a fenti hibák előfordulása elkerülhető.
Törött és sérült burkolatú, hiányos és túlterhelt termékekre a garanciális feltételek nem érvényesek. A javítást külön javítási költség mellett vállaljuk akkor is, ha a törés, sérülés és túlterhelés garanciális időn belül keletkezik. Ezekben az esetekben a gyártói kalibrációval is rendelkező eszközök javításkor, ha újrakalibrálás is szükséges, annak költsége a vevőt terheli, függetlenül a garanciális időtől.
2. Garancia érvényesítése:
Csak és kizárólag a Montion Kft. által értékesített termékekre vállalunk garanciát, függetlenül attól, hogy az közvetlenül került cégünktől beszerzésre, vagy viszonteladó közbeiktatásával.
A garancia érvényesítéséhez az alábbi információk közül a lehető legtöbb megadása szükséges:
- Kiállított számlánk vagy a szállítólevelünk másolata, sorozatszáma
- A termék márkája, sorozata és széria száma
- A vásárlás ideje
Amennyiben a gép vagy eszköz semmilyen módon nem beazonosítható részünkről, a garancia nem érvényesíthető és a javítást nem vállaljuk.
3. Garanciális időn túli javítás és szerviz szolgáltatás:
Cégünk 2008 óta áll stabilan partnerei rendelkezésére, mind az értékesítés, mind az eladott gépeink javításával kapcsolatban. Ezáltal a garanciális és garancián túli szerviz szolgáltatásunk is, kizárólag azon partnereink részére érhető el, akik a termékek és eszközök beszerzésével is minket választottak, megköszönve ezzel bizalmukat.
Fentiek alól kivételt képeznek a Lorenz Messtechnik márka termékei, melyek mindegyikére vállaljuk a gyártói javítás és kalibrálás ügyintézését, függetlenül a beszerzés idejétől és annak forrásától:
Bővebben az alábbi linken találhatóak az erre vonatkozó információk: Lorenz-Messtechnik kalibráció és szerviz
A javítások befogadásához az alábbi adatok megadása szükséges:
- Termék márkája (gyártó)
- Sorozat - típus
- Széria szám
- Kiállított számlánk vagy a szállítólevelünk másolata, sorozatszáma
- Észlelt hiba rövid leírása
- Kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma az ajánlattételhez és amennyiben szükséges további egyeztetéshez
A javítás menete és költsége terméktípusonként, vagy márkánként eltérhet.
A javítás menetéről, idejéről, várható körülbelüli költségéről szívesen adunk bővebb tájékoztatást e-mailben, vagy telefonon. Hivatalos javítási árajánlatot a bevizsgálást követően, illetve a szükséges alkatrészigény felmérését követően tudunk küldeni. (Informatív, előzetesen kért és szóban adott várható költségek, nem minősülnek ajánlattételnek).